fredag den 13. marts 2009

tell dine penger NIGGA!!



YEAH!! Money makes the world turn.. Smud at jeg tjener mere spenn på å lage norsk "west-cost" rapp, enn det morra di tjener på å suge smågutter i nabolaget ( å det sier en del).

Yes.. Som vanlig er deres gangsteridol sykt deilig å vellykket. Ble seff sugd på skolen idag. Damene får så utolig lyst på pikk når de ser meg i PACO buksene mine. Det er så enkelt. De spør:

Sugedamen:
Mc preeeeben??? Hvordan ble du så deilig??

McPreben:
Mye gangstershit og sundt kosthold..

Sugedamen:
Åhh.. Jeg er så klam på pattene!! Vil du vaske meg??

McPreben:
Hell no! You Ho!

Sugedamen:
Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!! Få ditt 28 cm langt nedi spsierøret..

McPreben:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaght.. jaja det er schpaaaaa!

Det er cirka sånn det fungerer..

Fikk besøk av min søster i forige uke...



Som dere ser ble hun løfta ut av sengen sin med kran å satt på tung- transport til bergen hvor hun ble møtt av en "angry mob" fordi hun var så jævelig stygg å feit..

Si hva du vil om søstra mi, men dama har lår ass!! mye junk i trønken!! hell yeah nigga!!

Stikker til hemsedal og pimper ho's i helgen, så hvis dere vil suge pikk eller bare slå av en prat, så er jeg der!! PIIIIIIIIIZ

2 kommentarer:

Bakke sagde ...

vanvittig vittig dialog du har!

Anonym sagde ...

Du er jo bare så deilig!!