torsdag den 18. marts 2010

AAH! So GaNzTa!

YOOOOOOOOOO NIGGAS! J.E.G er tilbake! åååh.. Mc.. du er så sykt stor i buksen??! kan ikke du du POUNDE meg i ææsen?? som mickey avalon sier det: HELL NO!

Sett på denna låta her og les resten av påwsten my nigga!


Som dere kanskje vet har BIG MC-P flytta til USA for å (om mulig) bli enda mere thøg. Er jo sykt street fra før av, men det er som dem sier: De som sier at de er "mæd thøg" er egentlig ikke thøge i det hele tatt så.. OOOOH! Im so gængzta!

fått guttekjæreste:


Det som er så bra med Dvergen-gunnar (fakk dai gunnar!) er at han liker å fiske.. jeg er jo mest glad i å blææste ho's og ichbitte mobil.. årne cææber og være generelt sykt chpaaa, men det er utrolig flott å være store-skje med gunner når han forteller om alle fiskene han har fått.. å så elsker vi.. til det er blod, bæsj og sæd oppover veggene..

Her har vi gunner i Sex-husken sin. Denne tar vi frem når jeg å fire-fem rørleggere samles hjemme hos meg, for å ha det litt morro med han i helgene! JEE!! Sykt street.. åååh.. jeg har så sykt game! ååååh.. BIG MC..

1 kommentar:

inge hopsland sagde ...

fint. Elsker deg.