fredag den 16. december 2011

Cambodia Niggah! AAAAH! 4SHO!

Aight mine niggas, real neggas, dogs, og holms.. Anusripper aka MC sparke-inn-tenna-og-sug-meg P AKA MC M.O.T.H.E.R.F.U.C.K.I.N.G Prebes har endlig kommet til landet hvor han føler seg NESTEN like mye hjemme som i DÆÆÆÆNMÆÆÆK! Cambodia.. Her er tøsene 15-16 år å ser ikke et år eldre ut en 11-12.. KAN DET BLI MEDRE.. Får helt stå jeg. JAJAJAJA..Mæd Schpaaa, ganske så LØØØØØØØ og ikke så rent ghetto.



Denne videoen burde forklare bedre hvorfor nettop CAMBODIA NEGGAZ er stedet for en street thøg som MC prebz.. NØFF SAID!

Samma det. Ble sugd i går...



Se på de sugeleppene daaaaa! HERRE!!!! ååååh YEAH! jeg må ta en såkalt spontanræp, eller såkalt akkapella, eller en såkalt sprut meg i tryne my neggas..

Mort10 og Joystick jay.. dere må lage beaten my neggas.. er ikke noe beat boxs neggas her, bare masse ping-pong-ill-suck-you-with-dong....

MC Preps spontan ræp:
AAh neggas, min pikk er så stiv
stapp den opp i ditt underliv
så direkte i din mund
Din mor klapper takten mens du spiser mitt KØØØØM

Skrik kartoffel hvis MC prebs er en Thøg
Skrik Kartoffel hvis MC prebs er BØG
Skrik Kartoffel hvis du elsker KØØØØBENHÆÆÆÆVN
4 hekto COKE og SÆÆÆÆÆÆFTEVÆÆÆÆÆÆND!

AAAH YEAH NEGGA:.. so Street.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!

Ikke så rent thøg, hva? Jeg hadde i alle fall blæsta dama i Æsen til denne låta. Resten er som sagt opp til Mc Mor10 og hans gæængsta crew som holder fortet i mitt elskede køøøøbenhæææævn.

Fikk Creutzfeldt-Jakobs sykdom i forige uke etter å ha sugd en sprøytenarkoman. Har også lagt på meg litt, men det er bare street å gjøre.. Alle thøgs har litt ekstra da.. se på Biggi, Ice cube,, mac 10 osv.. alle er bæælfeite..



Her ble jeg portretert av en liten gateunge på stranden. Glemte lommeboken på rommet, så måtte suge han.. JAJA.. Fuckyou sue me... måtte jo betale lissom..

men.. nå er jeg lei av å ligge med midreårige prostituerte, suge gategutter og gjøre gæææængstashit. Mitt neste mål her i Cambodia må være å finne kjærligheten. Så denne lille snella på den lokale fastfood resteuranten hvor jeg måtte gå etter å ha pounda en dame i æsen..



Ønsk meg lykke til da my neggas. Sorry for at jeg ikke oppdaterte bloggen på et halvt år lissom, men jeg bare gadd ikke.. ble sugd.. de er jo så deilig.

Ingen kommentarer: