tirsdag den 11. november 2008

are we humans? or are we gangsters?

Vi starte dette innlegget med en litt grøtete, men dog klar beskjed til disse som har egg i magan, har XX kromosomet, blør, og spiser sushi på en regelmessig basis. Sug min pikk.. Jeg spanderer.

Ellers vil jeg si at det å være en gangster i denne "byen" de kaller Bergen er vanskeligere enn man skulle tro. Damene her har noe som heter rettigheter (hahaha) og det er vanskelig å ta drive-by's (pga mye graving å omdirigering av trafikken).

Som et motangrep mot dette har jeg startet å være gangster på en litt mer "undercover" måte. Nå slipper jeg fiser på upassende steder, ungår å trekke opp etter meg på offentlige toaletter og annet gangstershit som er syykt thøg, å mad g.

Ellers har jeg fått noen nye medlemmer i min super-gangster gjeng (se under)
'Disse to "gærningene" fant jeg utta for "finken" i Bergen. De bare sto der å ga hverandre "love". Det er jo mad respekt. De gir hverandre street-love mer enn noe annet gangster par jeg har møtt.Her har vi nok en hardhaus. Denne gangsteren traff jeg på spinning forige uke.... Tulla;) Denne street-thøgen jobber som kakesmaker i bergen kommune.

For dem som liker rap-musikk fra danmark.... http://www.speedyshare.com/796465165.html
Skjønner ikke dritten.. Gjør dere så halla...

Ellers vil jeg at dere skal møte min nye DJ. Han heter Mc. Liebstump. Han er helt syk til å lage risengrynsgrøt å ta litt boarderline bilder av seg selv (Se under).

PIZ out for now bitchezzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!! Legg igjen comments to a wigga my nigga!!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

sykt bra....

Bakke sagde ...

Aiaiai. Du er gæ'ærn!

Lektor Ollis sagde ...

HAHAHA!!Kan tenke meg den risengrynsgrauten til Dj Liebstump smaker like nydelig som den flotte svaien på rassa hans!!Mad props for layout!keep on chillin,gængstaing, and that coke drinkin!!

Anonym sagde ...

aiaiaiai,,,mad props til min homeboi mc preben,,,keep it gængsta...og jo...så runkejon her om dagen (seriøst), skulle hilse og gi props for layout...pis!