lørdag den 29. november 2008

Guess who back in tha motherfuck'n house, with a fat dick for your motherfuck'n mouth sa brura, å spiste den siste kringla.

Dette er da MC.preben som legger inn en nytt innlegg. Det som liksom er gria på denne bloggen er at den har samme syklus som en dame.. Den trenger et innlegg en gang i mnd, å da er jeg som regel veldig sint, sur, muggen og helt urimelig.. Akkuratt som ho'sa når de.... ja du viet..

I den siste tiden har deres gangsteridol brukt mye av sin tid ugagsterlige aktiviteter.. Dette er noe som jeg ikke er stolt av, men noen ganger må man bare ta noen x-amener... Jeg benytter uansett sjansen til å være litt gangster når det lar seg gjøre.. Jeg vil kalle dette den moderne gangsters "tidsklemme". Det er ikke så utolig thøg, men de fleste kan si seg enig i at det er mad g..

Det eneste som mangler på denne posten er en sykt feit dame..Som dere ser er denne dame helt sykt feit... Men bak dette berget av umettet fett gjemmer det seg en liten redd jente.... Nei.. det gjør det ikke.. Hun er bergens svar på Queen- Letifa.. I bergen er hun AKA Queen-lebeefa.

Legg spesielt godt merke til den sjarmerende "moen" hun har på skulderen. Denne var en gave fra FDL (feite damers landsforbund). Denne utmerkelsen fikk hun få å representere LRS (låra rett i skoa) fenomenet i over 30 år..... Gangstere... PUTT DEM OPP... queen lebeefa.... ALDRI STOPP.

I tilknyttning til dene utmerkelsen vil jeg vise min respekt til den damen som satt LRS på kartet. Hun var før sin tid å fronta dette fenomenet tidlig på 1900 tallet..

Som dere ser viser hun stolt sine runde uformelige ankler.. Dette er et prakteksempel på LRS.. Helt utrolig bra...

PIIIIIIIIIIZ....

2 kommentarer:

Bakke sagde ...

Liker'n! Du holder deg forsatt bra Mc. Du er helt mad G!

Bones sagde ...

hysterisk, bra thøg...yndlingsbloggen min...gleder meg allerede til neste