tirsdag den 10. februar 2009



YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH!!! Whats up gentlemen and bitchezzzzzzzzzzz!!???? Vært en liten pause i blogginga, men det har jo seff mæææd gængster forklaring.. Deres gangster-rap idol MC maddafakkings preben har vært ALT for opptatt av å VÆXE bitches from behind!! Bitches digger pikk, å det digger tha player McPrEbS..

"Dont hate a player.. hate the game". Det var en melding til alle rødstrømefitter som går rundt å sutrer.. Putt en sokk i kjeften å ta den i rassen som alle andre!! SLUTT Å KLAG !! Hvorfor være en ottardame når du kan være en hurrajente??

Ellers må jeg si bigg øpp til alle som var i Gettho-hemsedal.. Mæææd propps til alle som hukka opp med schpaaaaaaaaaaaaaa kææber.. alle som ishbitta mobiler, å blæææsta ho'sa i rassa!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD UP!!

Som dere skjønner å McPREBS sykt SCHPAAAAAAA, derfor hukka jeg opp med en erobik-trener som het Hildegunn Flatbankersen.. (se under)



SEEEEE på hun her a?? Ække hun et schtøkke tight æææææs veit ikke jeg?!?!? De tættisene gjør at jeg "jizzer rett i paco-buksa".Å for noen PØPPER MANN!! Dette pistrette "jeg-pisser-på-strømgjærdet" håret er helt fakka i hue ass.. Big up "hildegunn".

Det som gjorde at alt ikke kicka-helt-sopathøøøøøg var at venninen ikke var så chill. Det rabla helt for Gærd-eline stakkar. Hun tømte kjøleskapet fortere en du kan si "morra di i doggy", så startet hun å spise av møbelementet.. Hun var halvveis gjennom sofagruppen før vi fikk kicka æsen hennes ut på gata..



Et ikke helt heldig bilde av en ellers driiitschtøgg Gærd-Eline..

Fuck you all for denne gang, å håper det ikke gjør noe at jeg blæsta morra di i forige uke...

Legg igjenn komentzz så jeg kan føle meg thøøøg..

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZ!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

whatwhatwhat! mcpreben! virker som du har det knallgængster i shit-city! posta bloggen din på face. stor fan, homie! får kjøre non jams til sommeren, med litt freestyle og bamsemums, solo og crack!

holla fra wank tanx, og svin-baby

reppin' carl burner,
smackdealing crêpes

Anonym sagde ...

du er gæern!