søndag den 25. januar 2009

Flikkaflikka YO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Sett på denne... dra ned buksa...legg pikken i hånda å les om mitt gnagster liv...

Yeah!!! Enda en helg er unnagjort her i "shit-city". Det var jo seff rimelig gangster. Masse bitches, no ho's. Masser av creds til "me main man mækki" som dro på med noe mææd thøge greier på fredag..

Takk til alle bitchesene som sugde pikk i helgen. Dere gjør en viktig jobb, og det tror jeg dere veit.

Som alle dere street wiggers/niggers vet at "pimp'in aint easy", men det som er enda mer stress, er og være en O.G, og så bli en bitch.. Se under bilde din fizze...



Som dere ser, er denne gutten rimelig chill... kjipt, men sant.. Der er bare de ballene assa... De er noe så inne granskævven lite gangster å være bitch, med sånne baller hengende ut av trusa!!

Så dette er en melding til alle bitches, og til og med dere ho's..Spør dere selv dette: Har jeg et par testikkler i trusa mi???? Hold deg hjemme din fitte-gutt!!!

Nok pikk-prat. Nå er det på tide å snakke om hvor street-vice dere super-idol "McPrEbEn" er... Mine to home-bitches (de som deres superidol deler sin playboy-bule med) blør fra tissen sin. Dvs at de blir vanskelige og urimelige.. Alle O.G's veit hvordan en bløde-ho'sa er.. Som den thøgen jeg er gjør jeg det eneste lure.. Gjemmer meg under sengen å blogger... hvor lenge klarer disse bitchesene egentlig å blø???STOPP Å BLØ BITCHES!!!! JEG MÅ I BUTIKKEN Å KJØPE BAKEPULVER TIL CRACK'en MIN!!!

Ellers var jeg i bryllup til min produsent "tæne-tom" i helgen....


Skal jeg være helt ærlig med dere, så må jeg innrømme at dama hans er sykt stygg, men det dama er støgg tar hun i gjen på å være forbanna sterk!!!!! Så "what-tha-hell".. TÆNE-TOM.. BIG ØPP!!! KEEP IT REAL!!

Så for denne gang.. KEEP IT REAL!! PS: Ser du en bitch som har deilige sugelepper.. La hun suge deg.. det handler om at vi gangstere skal få velge selv hvem som blower oss..... VELG SELV.....

tenkjo...come again...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Æ dør.

Slæbddl stuff

Anonym sagde ...

schmøø schmmøøø, du er en toit real G! Respekt man, reeeespekt.. hadde alle vært like schmø som dei hadde verden vært et farli sted ass bror, løst farli. alle hoe'sa hadde vært utkjørt og milfsa med hangtitts og slingrebæller lengre enn route 66 ass.. LØØØ!! respect!

Bakke sagde ...

Og samma om dama er sjukt schtøgg:

Skjønnheten er bare en lysbryter unna!

Tenk litt på den neste gang....


Ellers, chill detta McPreben. Du veit å sett ting på plass. Lever etter din religion jeg nå. Funker det!

Bones sagde ...

props...mad g!!!

Anonym sagde ...

$Hei McPreben...
KONGE BLOGG.. LOVES US.
Jeg er et stort fan, håper du kan suge pikken min en dag også..
Jeg har gjort mye dumt i livet og ment mye teit, men vet at du er den rette for meg.
Bli min, bli min.. Har laget en sang til deg:
Du skal få det som du vil
Imorgen skal du få sild
Det er både sundt og godt
og det billigste jeg har fått.

Hva betyder gods og gull
Når stua full av gods og gull
Han er endelig endelig min
Endelig min.
Endelig.... MIN!!

Hilsen
Inge Hopsland