torsdag den 15. januar 2009

McPreben?? Wigga WHAAAT??



YEAH!!!!!!!!!!!!!!! I dag er det SUUUUPER TORSDAG!!! Det betyr grønnsaker å dipp mens jeg har leid en hyggelig GANGBANG komedie sammen med "MY JULIE" BIG UP... Takk for i går


Som dere ser er hun sykt deilig. Med like lang erfaring i sengen som kristen gislefoss har vært værmann, tar ut gebisset å gir deg en sugejobb bare en REAL GETTO TØS gjør det.. BIG UP ME JULIE.



Ellers må jeg si at det er helt sykt thøøøøøøg at noen faktisk tar seg tid midt oppi all gjengvoldtekten til å ta en titt på mitt gangster-liv.. Jeg veit dere andre thøøgs har mye å gjøre så big øpp homies.. Ta deg en god runk.. det har du fortjent, å gjør du ikke det.. stikk over til nabodama å spark inn tenna hennes. Da suger hun bedre.



Alle post må ha ei dundre som deres gangster-idol "MC MADDAFAKKING P" har PØKA (BIG ØPP Mc-JoN som har bursdag, han pøkerJAJA. Bitches C ja.

jaja.. det funka ikke denne gangen, fordi jeg sitter på en fakkings fakka føkk-maskin som ikke fikser den føkkings fete videon.. den kommer på neste innlegg, da jeg ikke sitter på denne fakking fakka dataen... fakk you all!

2 kommentarer:

Kajis sagde ...

Harru bøffa bildet mitt? UKEEGT & LITE MASKULINT & KANSKJE LITT GANGSTER.

Anonym sagde ...

Jeg prøver å være som deg. Du er sykt gangster...