søndag den 4. januar 2009

Godt nytt år.... NIGGA!!



Sett på denne før du leser resten. Denne same-sklia av en 13åring (mmmh) synger om sin feite hund.  

Yea... ahhh....YEA!! AAAAH.. Noe som dette ville nok Jay-z sakt. Han er thøg, jeg er thøg. AAAH.. YEA.... AAAAH: AAAAAAH. Se hvor gangster jeg er.. ååh jeg er så deilig. 

Ellers må jeg si big up til alle det g-stars som holdt det syyykt 
ekte, levde "street-life", levde "thøg-life" og holdt generelt mæd-g i et av Sveriges mest berømte gettoer.. Sälen...

Comming straight out of Sälen, crazy mother fucker named preben.. Videre vil jeg rape om hvordan jeg lå  med noen av dine nærmeste mens jeg mens ti 16 år gammle trusemodeller danset sexy til .... THØØØ
ØGLIFE!!!!!

Julen kort oppsumert kan bare beskrives som "gangster", noe som passer meg aldeles utmerket (fordi jeg er jo en O.G.)  møtte søstra til min utvlagte (se under)
 
Som dere ser var det hyggelig... Hun er jo VELDIG posistiv. Som sin søster liker hun tunge ting og solarium. Ååå for et glis! Morra deres var noe for seg selv.. Ikke bare var hun en smellfeit dundre, hun noen bordeline partytriks som feks åpne min CRYSTÆÆL med navlen !?!?! (se under)


Som du ser er hun veldig glad.. Hun smiler når hun er til hjelp;) 

Jula var helt sopa-g takket være alle O.G'sa som forsatt keeper the g i Brox!!! Heil marry!! 

Fikk pult da. Var så deilig å endelig pule en dame som er deilig.. Hun var trang som en trailer og med et hjerte av gull bling-bling nigga!!(se under). PIZZ out my niggas!!! Legg in commetzzzzzzzzz! det er thøg...






4 kommentarer:

Bakke sagde ...

Det er ikke tvil. Du ER thøg!!

Bones sagde ...

MAd G mcPreben, sykt bra partytriks av dundra på 300+...

Anonym sagde ...

mmmm.. same i sykkelshorts, som attpåtil synger om hunden sin.. blir ikke stort bedre.

Anonym sagde ...

sjukt at hun dama du "fikk" ikke har lrs da... Hun er jo tynn helt nederst. hissig...