fredag den 2. oktober 2009

McP har Blitt OG!! Keepin it real!!fo sho u ho.. la meg gi de sæd i trusa baby..



YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH!! McPreben@thøg-life.com ass!! jeg er jo mer getto enn morra di i doggy, og mer real enn 1 fucked up drug deal! Siden jeg er så stor i buksene og er så gammel OG(23 bast)skal jeg kun omtale meg selv i 3-person.. han er jo så deilig.. Er det galt av meg i gi han rim-jobb.. er det feil.. jo..nei..ja...

Han koser seg. Han ble sugd av naboen. Det kostet ikke mye, men litt.

Ellers går no dagane.. HAN plukket opp en hore som sto og haiket igår.. Han fikk pult hun!!



Som dere sikker forstår er det ikke "hvem-som-helst" som for blæste denne lille snella! Hun hadde mer attidtude en mira greeeeeeg (from the block hvis dere var i tvil) og mer erfaring enn et helt gamlehjem.. ÅÅ MY GASTERLOOOOORD som hun koste seg. Han elsket med henne. Som du ser smalt han denne gamle hora på kjukka.. tror den ungen blir HELT spesiel.

Resten av dagen brukte HAM til å kaste pølser på damer (Den syntes Mcpreben er gøy..oooooog sånn er han... DEAL WITH IT!!)



Som dere ser er denne damen veldig glad i pølse, men hun blir slått av denne lille snella som jeg sprutet så VOLDSOMT i ansiktet.. (se under, di hore..)



ååååååh.. hold på trusa, min thøøøgehomeiiiis!! Ser ut som denne gamle schøøøøga ikke blir nok thøøøøøøøga, hvis du skjønner hva HAM mener.

De jeg ikke ser ikveld.. putt dem opp.. de som suger meg.. aldri stopp!!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

bardzo dobrze! ty masz dusze kurva i dluga penis!

Parnis sagde ...

Enig.

Synes du forresten finner noen helt sykt bilder MC, og det er derfor det for meg blir mer og mer sansynlig at dette ikke lenger er fiksjon, men et dårlig kamuflert virkelighetsbilde av livet ditt i Bergen, Pål

waaga sagde ...

shit man

fantastiske damer. de er lekre, og jeg vet at de er fra hjembyen din i dk, som jeg forøvrig har tatt et bilde av skiltet til:

Hjembyen til MC Preben