mandag den 26. oktober 2009

Yo!! Mtv Raps..



Hodler det dykt grill for tiden. Kjøpte nye "grill's" for tenna mine på ebay, og blitt styreleder i LSHG (landsforbundet for sykte harde gagnstere)!! JAJAJAJA! DET ER CHPAAAAAAA!

Ellers var jeg å spiste kebab hos min main man Abdulla Jai Lurer Dai. Tror rulleråtta jeg fikk var noen par 10år under par.. (BILDESPESIAL!!!Se de fatale bildene av "resturantbesøket")


(Mcpreben måtte sette seg ned litt. Her prøver han å suge seg selv)


(her ser du selveste McPreben bæsje ut involdene sine etter å ha spist rulleråtte i "BERGEN rock CITY")

Men det endte godt.
Han ble tilslutt sugd av denne giraffen (se under)



En urolig hyggelig ung giraff.. Mæd gængstaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellers så ha denne dama skjønt mye:



For noen jur.. STAY STRONG! Dont let the put you down..

Vær en gangster og trykk på reklameædza.. da får jeg $$$$$$$$$$$$$$$$$$$!! fo show nigga!!

Ingen kommentarer: