lørdag den 17. oktober 2009

McPreben..KoNg1 of the gangsta nation!!



Ok people.. Jeg har akkuratt kirurgisk fjernet to ribein, så nå ser jeg på the gangstashow (you ho) mot-i-brystet mens jeg suger meg selv. Helt konge.. WWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! MC PREBEN!! DU ER SÅ FLY!

Ellers hadde jeg bursdag i svømmehallen sammen med alle vennene mine. (se under din fizze)



Var veldig hyggelig. etter dette spiste vi bløtkake, spiste gele, hadde fiskedam og fisting i badstuen (menn fakk, det er jo ikke gay så lenge man ikke går lenger enn under albuen).

Ellers har deres gangstaidol hold konsert for alle bichazene og pimp'za på BI (BOOODY INSTITUTTET). Var fett som faen. Fikk med meg superhelten hjem!!!!!!!!!!! check it OOOOOOOOOOUT!!!



Leide kran og fikk heist dundra opp i 2 etg, der jeg bor. BLÆÆZTA henne i navlen mens jeg drakk cryzztæl!! PIMP?? JEZZZZIR!!

ååååh.. nå sprutet jeg meg selv i munnen... svelger jeg??gjør du?? tenk litt på det.. forbanna homse..

Ingen kommentarer: