mandag den 2. november 2009

FAKK DEN VISDOMSTANNEN!!



La meg starte denne posten med å motbevsie gud.. Hadde gud vært en hyggelig mann men sjegg ville den nissemannen ikke gitt oss disse helvettes visdomstennene.. Vell har jeg blæsta noen kæber i æsen, men den smerten deres idol har gjennomgått i det siste er sykt litte getho, mæd lite schpaaaa og sykt lite løø!!! fakkfakkfakk!!!



Som dere ser er dette en sykt jævelig tann.. forpulte fitte tann! hadde du vært en jente hadde jeg tatt gangsterpikken min å kjørt den så jævleig langt oppi den stygge rævva, for å så rive av deg hode å drite ned i såret..!!... din FITTE tann!



som dere ser er denne hunden.. en hund..

og en ting til:



Boueno.. den er lekkert på norsk..

sug min pikk alle tannleger og tannlege studenter..

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fin blogg! Du virker hyggelig:)

Anonym sagde ...

http://mcpreben.blogspot.com/2009/11/fakk-den-visdomstannen.html