fredag den 20. november 2009

The life of a gangzta..



Hei alle fizzetryner. Yeah.. so gangzta!lØØØØØØ!! GULLY?? Joda takk!! mæd street egentlig..

Samma det.. fikk pult igår. (se under)



Som dere vet er jeg ganske cheeky, så jeg tok ett bilde av herligheten før det våkntet. Som dere ser er det en "keeper". Vi lagnde deilig frokost. Så pulte vi med frokost-quizz i bakgrunnen. sykt deilig.

Ellers er alt bra. se på den feite dama under ;)



Men HELT seriøst.. Hvis jeg hadde tatt med "min nine mm" å stappa gønnæn opp i æsen på morra di, og den eneste måten du kunne redde morra di fra å få en "cæpp in her ææs" var at du måtte båone "håre-franz" eller "Feite-hengemage-megge" Hvem hadde DU pult lizzom??

Legg igjen noen kommentzz på det piiips!! så har jeg noe å runke til..

Piz out my wiggazz-- PIIIIIZ IN THE MIDLE IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIST.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

herre mann! Er du en bøssedreng?

BoooneZ sagde ...

feite-hengemage-megge...hun er jo bare så deilig. hun er jo til og med blubbe på føttene:-) mmmm

Ferankz sagde ...

Det er virkelig lagt mye omtanke og kjærlighet i de animerte skyene i den gangster-musikkvideoen. Det samme kan sies om den dypt ommfangsrike tekseten. props G