torsdag den 8. februar 2007

Ok maddafakkas!!

Hello alle suckers som leser min blogg om mine studier i stygge Bergen, og min kariere som dansk rapper og hobbygangster.

Jeg vil starte med å si.... Fakk dai Gunnar

På denne Bloggen vil dere kunne lese "historier" fra mitt sinsykt fete gangster, saftige historeier om jenter jeg gjerne skulle ha sex med, og stygge historier om jenter som ikke vil ha sex med meg...

Kan starte med å si at jeg var ute i går å drakk Pimpsaft og ble god å drita sammen med en haug av NHH folk (derfor veldig pene mennesker) Min litt uflidde gangsterloock gikk ikke helt hjem hos alle disse pene NHH jentene, så det endte med mye banning å snøvling, litt spying og mye fortvilelse og onani.

Leksen lært vil neste kveld bli basert på griserall på bergens størtse KRISE sted.. Nemmelig Kvarteret.. Her er det bare og ta med loub og en håndfull kondomer.......

Ellers bigup til alle mine venner og alle de jeg ikke kjenner. Fakk dai... Foo fanden mand!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: