onsdag den 14. februar 2007

Valentine maddafakkaing day!! Fakk Dai Gunnar!!

Jeg vil starte med å si.... Fakk Dai Gunnar.. Du er min valentine... Nei da, bare skrøner. Deres helt våknet opp tidilig i dag, fordi han skulle spraye seg inn med lateks på boks, får å så gå over og banke opp nabokjerringa, og så voldta mannen i huset! For en herlig start på dagen..

Etterpå dreit jeg "happy valentine maddafakka" på trappen, så gikk jeg over til mitt eget hus igjenn og spilte inn noen gangsterlåter..

Jeg vil foresten si at deres ulitaimate gangsterhero er også med i værdens kuleste band "the skinners" som er så G at jeg klarer nesten ikke å forklare meg selv.

Commentsa er fiksa slik at du ikke trenger å være "the ultimate G" for og skrive inn!! Be gangster like your hero BIG MCpreben!! Blog or be hit by my magnum Slug!!


Her et ønske fra meg!! La date -og gang rapen florere på denne håpløse dagen!! Fakk mai og dakk dai!!!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, formentlig sa det er