tirsdag den 20. februar 2007

Pauke is the new beat!!


Hello all my wiggaz out there!Først av alt vi jeg si bigup til McEinar som slapp den første danske rappen evva i 1988!! Fakkin hell bitch!!!!!!!!

Her ser du da big mc chille sammen med homi'izene!! Får en gettopimp... Mitt store idol. Jeg får lyst til å løpe inn på rommet til hous ho'n min å gi hun en klem, men jeg nøyer meg med å sparke inn døra å skremme hun rett før hun sovner!!

Ellers er det store ting som skjer i Da Gastacity.. I morgen onsdag 21.02.07 er det bare og møte opp på den blå steinen kl 2330, derfra bærer det til pudlefjordbroen "voldtekstsportalen". Her venter vi på noen skittene ho's. Kanskje vi banker dem, kanskje vi kliner til med litt god gammeldags gangrape som vi gangsterrappere holder så høyt. Vi avlsutter det hele med varm toddy og lefser hos deres store idol "mc prebzz from køøbenhebzz".
Det neste er at min største beundrer Wannabe Preben (moren hans mener han heter det??!?!?) fyller år på Torsdag!!! Dette skal vi feire med komler å røkt kongohore - ræv fersk fra strandgata!! Det blir så sykt digg!! Til desert blir det røde pølser og potetmos!! Til dette vil jeg servere 5 kasser med temperert TUBORG.
Menu: Dansk HotdogSteff-Houlberg Kæmpe Hotdog pølserHotdog brødKetchupSennepRemouladeRå og/eller ristede løgAgurkesalat
Sådan gør du: Hotdog pølsen tilberedes i varmt vand, og brødet lunes enten i ovn eller på brødrister. Brødet flækkes og pølsen lægges i. Ketchup, sennep og remoulade kommes på pølsen. Herefter drysses med rå og/eller ristede løg og afsluttes med agurkesalat øverst.


Her har en av horene fra strandgaten blitt leid til å sykle ned til kjøben for å kjøpe øl til wannabe preben!! Her spør hun om veien (hihihihihi for en dum hore! hvorfor ser hun ikke bare på skiltene???).
Her til høyre --> har vi et bilde av den snille horen som gjerne ville ofre rompa si til bursdagsmiddagen til wannabe preben. Siden hun ikke vil vise sitt ansikt gjemte hun det like så godt oppi rompa si!! Bra hore.. Bra..
Bigmc er en gange hard gangster om jeg må si det selv. Derfor vasker han pengene sine i denne gangstermobilen. Her ser dere at mona er sjefen, men det er bare et skaleskjul! Hun er bare en dum hore jeg leide i kirkenes!! Hun har HIV så ikke gjør noe ikke deres gangsteridol ville gjort!!
Piz out får nå my wiggas!! Fakk dai, fakk mai og ikkeminst FAKK DAI GUNNAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jasså, jeg ser at wanabe-Preben nevnes. Vær sjeleglad for at jeg har latt deg ha det fete navnet som kunstner navn din JÆVEL!

Neida, ingen disrespect lehom, jeg har jo stor ærefrykt for deg o-store Danish rap-gangbanger!

PEACE

Anonym sagde ...

Herremann for en side!
Sig og jeg har det veldig morsomt naar vi leser siden din, men er litt smaa bekymret for at det ikke blir saa mye skole..
peace and luv