tirsdag den 27. februar 2007

Pauke is so gangster at du bare kan drite i det!!!!!!!

Hallaize alle bøsser (som de sier i køben) eller wordup nigga (som de sier i bergen). Jeg har bare en ting å si, og det er FAKK DAI GUNNAR.. Det er ikke helt sant... Det finnes bare en gettofucker som lignermer på fitteslim en gunnar!! Det er wannebe høsller mekanikføkker nede på jar!! Alex tror jeg det heter!! Fy faen for en slu jævel.. Han har holdt my pimpmobil som gissel i 1 år i dag!!!!!!!!!! Føkk ass!!!! Så hvis noen av mine homiis på jar noen gang skulle komme til å gå forbi denne hælvettes snyltefitta.. Ta å drit, fakk dai mand, hilsen Preben maddafakka utenfor den lulle lumske sjappa hans...

Idag har jeg laget nye gangstabeats på mine nye Pauker:

Her har dere et bilde av mine fresh'e pauker!! Har du ikke pauke, har du ikke en skitt som man sier i Christiania - køben... Der er det samme som å slå en dame uten slåhanske skjnnerru???!!

Deres kultiverte gangsterapperidol har vært utenlands og vært med på feiringen av den albanske nasjonaldagen. Her ser vi noen av vennene mine i Albanias egen nasjonaldrakt (som de også er kjent for å gå med når de ikke er i Albania):

Denne dagen feires på ekte vis med potetsekkløping, hammre ned spiker og skyting av hunder:
Pizz en løv alle sammen!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

paal! Jeg har ikke ord....

Anonym sagde ...

meget interessant, tak